Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2009 04:08 - AVTO-БИОГРАФИЯ - ЧАСТ 2
Автор: monica Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1135 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 05.12.2009 09:51







И аз, както повечето деца не пропуснах детската градина. От там имам, както хубави, така и лоши спомени. Първия път, ме бяха записали в една градина, която не посещавах с особено добри чувства. Децата там бяха ужасно зли, крадяха си взаимно играчките, биеха се постоянно. Аз също трябваше да се боря за моето място в тази джунгла и всеки ден се прибирах нахапана или издрана. Общо взето, това място беше един ужасен зверилник. След като родителите ми видяха, че тренировките ми по борба няма да ме изведат на добър край, ме преместиха на едно сравнително спокойно местенце, където прекарах времето си докато тръгнах на училище. Сещам се за един определен случай от това място. Веднъж бяхме избягали от градината с едно момче. Обикаляхме по улицата и се наслаждавахме на свободата. В един момент, то реши да си купи цигари, за да пушим. Аз не пушех все още разбира се, защото бях може би на пет. Момчето явно си мислеше обаче, че така изглежда мъж в моите очи. Така си и беше. Още първият опит беше неуспешен и ни изритаха от един магазин, където пробвахме да излъжем, че цигарите са за баща му. Тогава решихме да отидем в тях, където то щеше да ме "посвети в тайната на пушенето". В тях нямаше никой и то запали една цигара. Както сладко си пушеше, без да гълта дима разбира се, само за атракция, входната врата неочаквано се отвори и влезе баща му. Не искам да се сещам какъв бой му хвърли. Аз само стоях в ъгъла и гледах без да мръдна. Той ни върна обратно в градината, където всички знаеха за нашето бягство. После дойдоха и нашите, за щастие не ми се караха. Може би защото не бях пушила. След време в училище и аз също започнах. Но преди няколко години спрях. Днес не пуша.

 image

 

Друг случай: по време на обяд, едно от момиченцата от съседната маса, която се вживяваше, като лидерката на групата, стана, приближи се към мен, взе ми портокала, който стоеше на масата и започна да го бели. Аз също станах, ударих я и се сбихме. Учителките ни разтърваха, като всяка от нас беше наказана. Аз бях затворена в шкафчето за дрехи за няколко часа. Не съм била в затвора, но съм убедена, че тази кабинка беше, като симулатор на истински карцер. Другото момиченце също беше заключено в съседното шкафче. Кабинките бяха от метал, с дупки, и ние започнахме да си говорим през тях. За тези часове прекарани вътре, аз и моята противничка споделихме доста неща. И двете бяхме поставени в еднакво гадна ситуация. Това промени коренно нашите отношения и за тези няколко часа, ние се опознахме доста добре. Днес това момиче е една от най-добрите ми приятелки. Тя учи от няколко години в щатите, но подържаме връзка редовно.   









Тагове:   музика,   момиче,   квартал,   клип,   Случка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lucifer - ;]
06.02.2012 01:37
Хубави истории от хубаво момиче.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monica
Категория: Лични дневници
Прочетен: 280462
Постинги: 28
Коментари: 442
Гласове: 690
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930